LEENZE Kitchen's CALENDAR

 photo lamanutama.jpg... photo termadansyarat.jpg... photo caratempahan.jpg... photo borangtempahan.jpg

Monday, November 26, 2012

lagi2 Durian Crepe - travel sampai Shah Alam

penat semalam tak hilang lagi, lepas settle delivery and collection utk Saturday - terus la terjah gerai2 DOYAN sebab nk kena borong utk next order. mmg tak dan nk leisure2 dah, order hari Ahad pula bersusun.

Pukul 11 dah janji dengan Diana di Giant Batu Caves yang order 3 packs. First time katanya nak rasa durian crepe ni. Harap2 Diana suka. Next sy buat delivery ke Selayang, untuk Farah Areva (5packs) dan Umi (2packs).

Oh ya, kami mmg consider untuk deliver terus ke tempat anda ye, tapi ada syarat. Untuk mereka2 yang tinggal di sekitar Gombak seperti Selayang, Batu Caves, Taman Melati, Wangsa Maju - kami sudi hantar terus ke tempat anda dengan syarat min order mestilah 5 packs.

Untuk yang agak jauh, seperti yg dinyatakan sebelum ni, min order 10packs diperlukan utk kami hantar ke sana. Ingat tak de yg sudi, rupanya tak sangka, kami dapat tempahan dari Hafizah Hassan sebanyak 15packs dan minta hantar ke padang jawa, Shah alam. hehe

Balik dari Shah Alam agak lewat dalam pukul 11 malam (sambil hantar sambil jalan2..), sampai rumah terus sambung buat order utk Mama Rania (pengasuh) yg order 7packs utk hari Isnin. Mmg sy sengaja lewatkan sebab sy nk Mama Rania dpt DC yg fresh dan segar.... Thanks Mama!!

Terima kasih sangat2 buat anda semua :)







No comments:

Post a Comment